Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Από σημείο σε σημείο - Σημεία συνάντησης – Λογοτεχνικές συναντήσεις από ταξίδι σε ταξίδι

Από σημείο σε σημείο


29 Ιουνίου, 10:00 - 12:00


Σημεία συνάντησης- Λογοτεχνικές συναντήσεις από ταξίδι σε ταξίδι

Σχεδιασμός - οργάνωση - εμψύχωση:
Πηνελόπη Πολυχρόνη - Βιβλιοθηκονόμος.
Ειρήνη Κουγκούνη - Μουσικολόγος.
Παρασκευή Τσιμά - Ιστορικός, Αρχαιολόγος.

«Απ’όλα τα παραμύθια που μου έλεγε ο πατέρας μου τα βράδια πριν κοιμηθώ, ένα μου άρεσε πιο πολύ:
Ο Σεβάχ ο Θαλασσινός.
Επτά ταξίδια είχε κάνει ο Σεβάχ. Για να δει τον κόσμο και να ζήσει περιπέτειες.
Και πάντα έλεγα στον πατέρα μου: -θέλω κι εγώ ταξίδια»



«Όταν πήραν πια το δρόμο του γυρισμού, εκεί τους άρχισε η Αργώ τα νάζια και τα γλέντια. Ανέβηκαν ποτάμια, που χύνονταν σ’ άλλες θάλασσες, ακόμα πιο άγνωστες κι ακόμα πιο μακρινές…»



Τα παιδιά χρησιμοποιώντας για οδηγό 18 κάρτες με εικόνες και αποσπάσματα από ονομαστά ταξίδια ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη του κόσμου.



Κοιτάζοντας προσεκτικά τις εικόνες και διαβάζοντας τα αποσπάσματα που υπάρχουν στις κάρτες τα παιδιά βρίσκουν λέξεις – κλειδιά και δημιουργούν το μονοπάτι των ταξιδιών μέσω των βιβλίων.
Απαντούν στη συνέχεια στις ερωτήσεις: Ποιος ταξιδεύει; Που ταξιδεύει; Με τι μέσο ή πως ταξιδεύει; κ.λ.π. 



Η δράση ολοκληρώθηκε με την δημιουργία ενός χάρτη με τους τίτλους όλων των ταξιδιών που πήραν μέρος στο παιχνίδι 

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 18 παιδιά 7-12 ετών..



σε συνεργασία με την

Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ Δήμου Βόλου